Snad na celém světě není nikoho, koho by nějakým způsobem nezasáhla současná pandemie koronaviru. Avšak asi budeme souhlasit, že nejhůře jsou ekonomicky postiženi drobní malí a střední podnikatelé. Platí to zvláště o těch, jejichž prodejny musí zůstat zavřeny.
To se týká i firem, které mají jako svou náplň květinářství a floristiku. Ani ony nemohou své kamenné prodejny prozatím otevřít. Nezbývá jim tedy, podobně jako mnoha jiným než se uchýlit k prodeji přes internet, pokud chtějí současnou krizi přežít.
Zde můžeme ovšem narazit na problém. Na rozdíl například od elektroniky nepatří květiny zrovna k trvanlivému zboží, které by sneslo bez újmy například týden strávený na poště. Přesto je to v současnosti jediný možný způsob.
K tomu je samozřejmě nejprve potřeba, aby daná firma měla svou vlastní webovou stránku. Příkladem může být https://www.florservice.cz/stabilizovane-a-preparovane-mechy-c228/, kde můžeme koupit nejrůznější druhy mechu. Ten může sloužit například jako dekorace.
Ovšem k tomu, abychom zde mohli bez obav nakoupit, je potřeba, aby daná stránka splňovala několik pravidel.
V první řadě bychom například na již zmíněném webu https://www.florservice.cz/stabilizovane-a-preparovane-mechy-c228/ měli najít popis zboží. U květin to znamená například vědět, zda je dané foto ilustrační, jaké jsou rozměry samotné rostliny a jaký je průměr květináče.
Důležitá je pak samozřejmě také cena. Ta by měla být uvedena jak s DPH, tak bez něj, přičemž by mělo být dobře patrné, která z obou variant to je.
Pokud se pro nákup rozhodneme, není na škodu, pokud prodejce uvede na svém webu postupy, které využívá, aby zaručil co největší šanci, že se zboží dostane k zákazníkovi v co nejlepším stavu. U květin je to z pochopitelných důvodů zvlášť důležité.
Jistě, může se na první pohled zdát, že je toho mnoho, ale všechno má svůj účel. A tím je zajistit, aby byly obě strany spokojeny. To je totiž to nejdůležitější, neboť spokojený zákazník u nás s velkou pravděpodobností nakoupí znovu. A to je přesně to, co chceme.