Telefonní číslo zpaměti?

Protože to své si málokdo uloží do svého mobilu. Proč také, dotyčného prozvoním a on si ho uloží sám. Pokud ovšem má on mobil u sebe a pokud máme u sebe mobil i my. A pokud je na místě signál. Jenže když se sejdou okolnosti proti nám, tak to tímto způsobem nejde a my jsme nuceni své číslo dolovat z hlavy a přemýšlet, jak přesně to je.

mobil

Neříkejte, že ještě na vás někde u podpisu něčeho nevybafli, že chtějí váš telefon, aby vám mohli zavolat. A vy, pokud nemáte navštívenku jste byli v koncích.

Telefonní čísla se schválně přidělují tak, aby si je dotyčný nepamatoval. Je to totéž, když Cimrman určil několik slavných letopočtů a na nich demonstroval jejich nezapamatovatelnost. Ovšem, člověk je tvor chytrý a umí přidělit i čísla snadno zapamatovatelná, a to nejen pro účely osobní.

Představte si, že vidíte při projíždění nějakého místa obří plakát s reklamou na zboží, které zrovna sháníte. A na něm obří telefonní číslo. Jenže za ten okamžik si jej nepamatujete. Protože je složité. Být však na něm třeba devět osmiček, nemáte s tím problém.

A tím jsme došli k číslům jednoduchým, tedy ještě lépe napsáno, k číslům zapamatovatelným.

focení mobilem

Taková kombinovaná čísla se používají i pro účely telefonování, ale nemůže je mít každý. Je třeba si je objednat. Také se jim říká zlatá čísla, a i vy klidně můžete mít konečně zapamatovatelnou kombinaci, pokud si o ni napíšete.

Každý podnikatel se právě takovým VIP číslem může pochlubit a řekněme si na rovinu, že je to vlastně i ta ková vizitka. Určitě zní takové číslo lépe, než nesmyslná kombinace a vypadá to velmi dobře na navštívenkách, ale hlavně u každičké reklamy. Možný zákazník prostě jen zvedne telefon a volá. Nemusí si nic nikde zapisovat, nemusí nikde nic pracně hledat. Tohle je asi ta největší výhoda pro podnikatele. Tím se on blíží ke svému zákazníkovi nejvíce a ten mu oplácí tím, že kupuje.